اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تشکیل 5 پرونده تخلف صنفی توزیع روغن خوراکی در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان از تشکیل 5 پرونده تخلف صنفی در بازرسی از واحدهای توزیع روغن خوراکی طرح تنظیم بازار جیرفت خبر داد.

تشکیل 5 پرونده تخلف صنفی توزیع روغن خوراکی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدعلی توکلی در حاشیه بازدید از واحدهای توزیع روغن خوراکی طرح تنظیم بازار در شهرستان جیرفت اظهار داشت: با پیگیری‌های این سازمان و برای حل مشکل کمبود روغن خوراکی، از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و 700 تن سهمیه روغن برای جنوب کرمان از وزارت متبوع گرفته و توزیع شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان عنوان کرد: بر همین اساس و در جهت نظارت بر حسن توزیع روغن‌ها در بین مردم، با کمک بازرسان این سازمان از 30 عامل توزیع بازرسی شد و در این بازرسی‌ها، 5 واحد متخلف به دلیل اختفاء از عرضه کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی تاکید کرد: این قبیل بازرسی‌ها با حضور مسیولین در تمام شهرستان‌های جنوب کرمان انجام خواهد داشت تا ضمن حمایت از واحدهای صنفی، شاهد کمترین میزان تخلف و اجحاف در حق همشهریان در این حوزه باشیم.

توکلی خاطرنشان کرد: چنانچه مردم در هرکدام از واحدهای صنفی تخلفی را مشاهده کردند، از طریق تماس با سامانه ١٢٤ در تمام شهرستان‌ها و یا به صورت حضوری، بازرسان این سازمان را در برخورد با متخلفان یاری دهند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول