اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تقویت بودجه پارک‌های علم و فناوری در اولویت مجلس یازدهم

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پارک‌های علم و فناوری نیز جزو اولویت‌ها مجلس یازدهم قرار گرفته است.

تقویت بودجه پارک‌های علم و فناوری در اولویت مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، علی کریمی امشب در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران از افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی خبر داد و اظهار کرد: در راستای عمل به شعار سال یعنی جهش تولید و بهبود اثربخشی در این راستا، امیدواریم در تداوم همکاری‌های دولت و مجلس طی سال جاری رشد خوبی در بودجه این مراکز مؤثر در فرآیند تولید داشته باشیم.

وی افزود: اقدامات انجام شده پارک علم و فناوری مازندران در اکوسیستم نوآوری و فناوری باعث توانمندی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد شده است، به‌طوری که در مواقع مورد نیاز می‌توانند در رفع نیازها و مقابله با چالش‌ها نقش‌آفرینی کنند.

کریمی تصریح کرد: شرکت‌ها دانش بنیان، شرکت‌های هستند که دارای توان فنی، مهندسی و طراحی بالایی برخوردار بوده و عمده نیازهای فنی را از داخل تأمین می‌کنند و می‌توانند در صورت تحریم بخش قابل ملاحظه‌ای را داخلی سازی کنند، بنابراین وابستگی و اتکا آن‌ها به مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی خارجی کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی است. 

وی گفت: به‌نظر می‌رسد تأثیرات تحریم برای شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی کشور باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول