اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ویلشر: با اوزیل در آرسنال عادلانه رفتار نشد

ستاره اسبق تیم فوتبال آرسنال معتقد است در اواخر دوره حضور مسعود اوزیل نزد توپچی های لندن رفتار منطقی با ستاره آلمانی نشده است.

ویلشر: با اوزیل در آرسنال عادلانه رفتار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، جک ویلشر از سال 2008 تا 2010 عضو آرسنال بود. او در دو مقطع کوتاه به تیم های بولتون و بورنموث قرض داده شد.به همین خاطر با فضای کار در تیم قدیمی شهر لندن کاملا آشناست.

چند روز بعد از این که مسعود اوزیل قراردادش را فسخ  کرد و راهی ترکیه شد تا با فنرباغچه قرارداد امضاکند، ویلشر در این باره اظهارنظرکرد.

او گفت:به زعم من در آرسنال با اوزیل عادلانه رفتارنشد.

این چهره افزود:من با او درباره رفتنش صحبتی نکردم.اطمینان دارم که مثل من تصمیمی سخت گرفت. واقعا ناراحت کننده است که شما به عنوان بازیکن، فرصتی کاملا شایسته برای فعالیت کردن و حضور در تیم پیدانمی کنید.

ویلشر که در سال 2018 به مدت 2 سال به وستهام نقل مکان کرد، در سال جاری میلادی به بورنموث آمد تا برای دومین مرتبه حضور در این تیم را تجربه کند.

هافبک 29 ساله ادامه داد:بله، بازیکنان می توانند بازی های ناموفق انجام دهند و از فهرست حذف شوند اما اگر فرصتی پیدا نکنند، واقعا شرایط برای شان بسیار سخت  می شود. خوشحالم که اوزیل فرصت مناسبی پیدا کرد.امیدوارم او در ترکیه موفق بازی کند.

وی تصریح کرد: بازی در کنارش همیشه لذت بخش بود. او فوتبالیستی با کلاس است و یکی از بهترین بازیکنانی است که من درکنارشان فرصت حضور پیدام کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول