اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راهداری هشترود با کمبود ماشین آلات سنگین مواجه است/بازی سیاسی دولت با معیشت مردم

امام جمعه هشترود گفت: متاسفانه اداره راهداری هشترود با کمبود امکانات و ماشین آلات سنگین راهداری مواجه است که از مسئولان می خواهیم نسبت به تجهیزماشین آلات سنگین این اداره اقدام عاجل کنند .

راهداری هشترود با کمبود ماشین آلات سنگین مواجه است/بازی سیاسی دولت با معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام حسن جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد تاریخی جامع هشترود برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه ضعف مدیریت برخی مسئولان باعث شده بر خلاف معیشت مردم فکر کنند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه بر موفق آمیز بودن رزمایش مشترک ارتش و سپاه افزود: این رزمایش که بزرگ‌ترین رزمایش پهپادی بود و قابلیت‌های خیره کننده‌ای داشت از جمله وجود شهر موشکی سپاه،  شهرک سیار ناور بندر دریایی ارتش رعب و ترس بر پیکره دشمنان وارد کرد و به دشمنان فهماند که اگر روزی دست از پا خطا کنند عاقبتی جز نابودی و با خاک یکسان شدن ندارند.

جعفریان گفت: ملت ایران هیچ گونه ترس و واهمه‌ای از آمریکا و ایادی آنها ندارند و ثابت شده که هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده فولادین ملت بیاستد.

وی ادامه داد: امروز ترس فقط از موریانه‌های داخلی آمریکاست نه از خود آمریکا و ترامپ و بایدن.

امام جمعه هشترود در ادامه ضمن تشکر از عوامل راهداری هشترود با وجود امکانات کم توانسته‌اند در بازگشایی راه‌های روستایی شبانه روزی تلاش کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه اداره راهداری هشترود با کمبود امکانات و ماشین آلات سنگین راهداری مواجه است که از مسئولان می‌خواهیم نسبت به تجهیز ماشین آلات سنگین این اداره اقدام عاجل کنند.

جعفریان بر تکریم خانواده های شهدا از جمله مادران شهدا تاکید کرد و گفت: مادران شهدا با صبری که داشته‌اند مسیر شهدا را تکمیل کردند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول