اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قوه قضائیه به مشکلات بازار بورس ورود کند/ دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد

امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه نوسانات بورس باعث سلب اعتماد مردم شده است، گفت: قوه قضاییه باید با ورود به این موضوع با کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده کردند برخورد کند.

قوه قضائیه به مشکلات بازار بورس ورود کند/ دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، ‍ حجت الاسلام محمود شربیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان عجب شیر با بیان اینکه رزمایش چند روز گذشته  نشان داد که  ایران در هر حال آمادگی برخورد با معارضین را داردف اظهار داشت: با این رزمایش به دشمنان اقتدار خود و به دوستان خود دلگرمی و قوت قلب دادیم.

خطیب جمعه عجب شیربا اشاره به اینکه مردم ایران  این را بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت هستند خاطرنشان کرد: این رزمایش اتحاد نیروهای مسلح را نشان داد و باعث خنثی کردن جنگ روانی دشمن شد.

وی  با بیان این که مسئولان کشور باید با مدیریت جهادی مشکلات کشوررا حل کنند  افزود: هیچ گاه نباید دست به سمت خارج نشینان دراز کنیم و با اتکا به توان فرزندان ایران مشکلات را حل کنیم.

شربیانی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله ) در رابطه با  عدم وارد کردن واکسن خارجی گفت : آمریکایی‌ها دارو را بر  بیماران ما تحریم کرده اند چه شده است که امروز  به فکر واکسینه کردن افراد سالم ما هستند.

خطیب جمعه عجب شیر افزود: دشمنان که با فرمان رهبر انقلاب توطئه شان نقش بر آب شده بود با هشتگ زدن و جوی روانی در فضای مجازی سعی در برعکس نشان دادن واقعیت شدند.

شربیانی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: ملت با سرمایه‌گذاری در بورس به دولت اعتماد کرد ولی متاسفانه  دولت به اعتماد مردم جواب خوبی نداد.

وی با بیان اینکه نوسانات بورس باعث سلب اعتماد مردم شده است گفت:  قوه قضاییه باید با ورود به این موضوع با کسانی که از اعتماد مردم سوء استفاده کردند برخورد کند.

انتهای پیام/60025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول