اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دولت انقلابی مجاهد پای کار، راهکار حل مشکلات است/ با حرف و دستورالعمل مشکلی رفع نمی‌شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه راهکار حل مشکلات دولت انقلابی مجاهد پای کار است گفت: با دستورالعمل و حرف زدن مشکل حل نمی‌شود.

دولت انقلابی مجاهد پای کار، راهکار حل مشکلات است/ با حرف و دستورالعمل مشکلی رفع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه جامعه متدین ما به لحاظ تدین و تقوا  بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این مدت داشتند اظهار کرد: در جامعه عموم متدین به بهترین شکل ممکن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه این مسأله که از مجاری قابل اعتماد واکسن وارد می‌کنیم یک مسأله عقلانی است افزود: ممنوعیت واردات واکسن مسأله سیاسی نیست، بلکه عقل حکم می‌کند که واکسنی که مورد تأیید نیست وارد نشود چراکه نمی‌‌توان با سلامت جامعه بازی کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها واکسن عوارض نامناسبی داشته است تصریح کرد: ممنوعیت واردات واکسن مسئله سیاسی نیست، یک مسأله عقلانی است، چطور غرب دارو را تحریم کرده اما در واردات واکسن اصرار می‌کند که باید ایران از آنها خرید کند.

وی با بیان اینکه آنها دلشان برای ملت‌ها نمی‌سوز چراکه اگر دلسوز بودند میلیون‌ها نفر در خاورمیانه را نمی‌کشتند ادامه داد: آنها مسائل مالی و اقتصادی را دنبال می‌کنند و اگر مسأله سلامتی مهم است سایر داروها را هم به کشور می‎فروختند.

شعبانی با اشاره به اینکه هرجا احساس کنند ما پیشرفت داریم تحریم می‌کنند خاطرنشان کرد: تحریم در برخی از حوزه‌ها حرکت ما را کند کرده اما متوقف نکرده است، در حوزه بهداشتی واکسن ایرانی را تولید کردیم و عوارض زیادی نداشته است و آزمایش انسانی آن را با موفقیت انجام دادیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نمی‌توانند مانع از رشد کشور شوند گفت: در حوزه موشکی دیدیم که در اوج تحریم‌ها توان دفاعی کشور به چه جایگاهی رسیده است، دشمن باید بداند که اگر کوچکترین خطایی کند، پاسخ آن را خواهد دید.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروز دشمن مذاکره موشکی را مطرح می‌کند و برخی نیز همصدا با آن این موضوع را عنوان می‌کنند خاطرنشان کرد: اگر آنها قرار بود که به تعهدات عمل کنند به برجام عمل می‌کردند، حالا که مسأله مذاکره موشکی را مطرح می‌کنند، به دنبال خلع سلاح کشور هستند در حالی که توان موشکی ما بازدارنده است.

وی با بیان اینکه اگر آنها توان داشتند که از پشت دیوار بد و بیراه نمی‌گفتند بلکه حمله می‌کردند گفت: اتفاقی که امروز در امریکا رخ داده بود، هرجای دنیا بود، امریکا به بهانه دموکراسی به آنجا حمله می‌کرد اما آنها به چاله‌‌ای افتادند که برای دیگران کندند.

شعبانی با اشاره به اینکه مشکل ما با امریکا ماهیت استکباری سیاستمداران آمریکایی است اظهار کرد: ما از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آییم آنها باید سر عقل بیایند، ما هرگز به جایی حمله نکردیم آنها به خاورمیانه حمله کردند، امریکا باید از ماهیت زورگویی خود دست بردارد وگرنه مسأله بایدن و ترامپ مطرح نیست.

وی با بیان اینکه ۴۲ سال قبل ملت ایران با انقلاب خود جهان را دگرگون کرد و به دنبال تحقق ارزش‌های الهی بود گفت: همین مسئله باعث نگرانی و واهمه جریان استکباری شده است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نظارت بر بازار ضعیف است و مراجع بارها در این زمینه هشدار دادند تصریح کرد: با دستورالعمل و حرف زدن مشکل حل نمی‌شود با حرف زدن ارزانی نمی‌شود حتی گاهی برخی حرف زدند، پس از آن قیمت‌ها افزایش هم یافت.

وی با بیان اینکه راهکار حل مشکلات دولت انقلابی مجاهد پای کار است ادامه داد: دولتی می‌خواهیم پای کار و دلسوز مردم و نه از مرفه‌نشین‌ها که فرزندان آنها در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

شعبانی با بیان اینکه راه ملت ایران صحیح بوده است خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد رژیم شاهنشاهی را تطهیر کند، اما باید تاریخ را خواند، سیاست آنها حذف اسلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه رضاشاه سال ۱۳۲۰، ۲۰۰ میلیون دلار با خود از کشور خارج کرده است گفت: ۷ هزار روستا در آن زمان به اسم رضاشاه بوده در حالی که اگر این ثروت در کشور خرج می‌شد، بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول