اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات سفر جمعی از نمایندگان مجلس به رفسنجان/ از تأکید بر رفع مشکلات راه‌آهن تا ارتقای پوشش تلفن همراه

علی خضریان در تشریح سفر جمعی از نمایندگان به رفسنجان گفت: در این بازدید‌ها مقرر شد اقدامات لازم درباره رفع مشکلات راه‌آهن انار و پرواز‌های مسافری رفسنجان تا ارتقا پوشش تلفن همراه این دو شهرستان صورت گیرد.

جزئیات سفر جمعی از نمایندگان مجلس به رفسنجان/ از تأکید بر رفع مشکلات راه‌آهن تا ارتقای پوشش تلفن همراه

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص سفر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رفسنجان گفت: در ادامه سفرهای نظارتی نمایندگان به استان های کشور که جهت رفع معضلات و درک بهتر مشکلات موجود در نقاط مختلف کشور صورت می پذیرد، روز پنجشنبه این سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان در استان کرمان انجام شد. در این سفر که به همراه آقایان علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدعلی موسوی ملکان رییس فراکسیون محرومیت زدایی و همچنین همراهی نماینده رفسنجان و انار حجت الاسلام حسین جلالی انجام شد، جلساتی جهت رفع مشکلات شهرستان رفسنجان برگزار گردید و امیدوار هستیم خروجی این جلسات باعث از بین رفتن مشکلات مردم عزیز این شهرستان گردد.

علی خضریان در خصوص مصوبات این سفر گفت: مقرر شد حداکثر تا پایان بهمن ماه ۴ میلیارد تومان برای محور رفسنجان – نوق تخصیص داده شود و مسئولان استان مستندات و توجیه ساخت کمربندی شرقی رفسنجان را به وزارت راه و شهرسازی ارسال و این وزارتخانه پیگیری لازم جهت تخصیص بودجه این کمربندی را انجام دهد.

 

این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود در ادامه گفت: با پیگیری استانداری کرمان زیرسازی و آسفالت محور رفسنجان – زرند با مشارکت شرکت ملی مس ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود و تقاطع غیرهمسطح شهید مرتضوی شهر انار تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و افتتاح گردد، تقاطع همسطح کشکوئیه نیز توسط راهداری استان تکمیل و ایمن سازی شود، خط کشی و نصب علائم راهنمایی جاده اختصاصی ایستگاه راه آهن احمدآباد حداکثر تا ۲۰ روز انجام گیرد. همچنین راه روستایی کشکوئیه – نوق نیز آسفالت شود.

خضریان ادامه داد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران موظف شد حداکثر تا ۲۰ روز تکلیف واگذاری و یا عدم واگذاری شهرک راه آهن انار را مشخص نماید، مشکلات آب و روشنایی ایستگاه احمدآباد حداکثر تا ۲۰ روز مرتفع گردد، سهمیه قطار مسافربری رفسنجان ظرف ۲۰ روز دوبرابر شود، و جهت احداث راه آهن مهریز – احمدآباد- رفسنجان – باغین – کرمان تکلیف مشارکت بخش خصوصی در دوماه آینده مشخص گردد.

این نماینده مجلس گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور موظف گردید جهت تکمیل مخزن آب ۱۵ هزار متر مکعبی رفسنجان و خط لوله حداکثر تا ۲۰ روز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهد و ۵ میلیارد تومان نیز از سوی استانداری برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. همچنین شرکت آبفای استان نیز متعهد گردید تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نسبت به افتتاح پروژه اقدام کند.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود گفت: جهت حمایت از شهرداری های کشکوئیه، بهرمان، صفائیه، جوادیه فلاح، سرچشمه، انار، امین با معرفی استاندار در قالب ماده ۵۸ کمک مالی صورت پذیرد و به هریک از شهرداری های فوق ۲۰۰ تن قیر و یک دستگاه خودروی آتش نشان به شهرداری انار اهدا شود.

خضریان در پایان عنوان کرد: مقرر گردید وزارت ارتباطات حداکثر تا یک ماه آینده نسبت به افزایش پوشش آنتن دهی در شهرستان های رفسنجان و انار اقدام نماید، هواپیمایی زاگرس نیز از تاریخ ۱۲ بهمن دو پرواز به فرودگاه رفسنجان دایر کند و سازمان ملی زمین و مسکن، حداکثر تا یک ماه، مشکل مسکن مهر کشکوئیه را مرتفع نماید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول