اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 1500 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی شهرستان نور

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان نور به اهدای بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: در مرحله هشتم کمک‌های مومنانه هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 1500 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدنعمت اسدی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال کرونا به مدت یک ماه در شهرستان نور در حال اجرا است، گفت: چهار تیم مراقبتی، حمایتی، نظارتی و  آموزشی تشکیل شد تا بتوان جلوی افزایش بیماری کرونا را گرفت.

فرمانده بسیج شهرستان نور با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند،گفت: از رصد و غربالگری تا اهدای بسته‌های معیشتی به بیماران کرونایی نیازمند، همه در طرح شهید سلیمانی تعریف شده است.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: آن دسته از خانواده‌هایی که بیماران قرنطینه‌ای دارند هم توسط تیم حمایتی بسیج مبنی بر تهیه احتیاجات روزانه  حتی به صورت جزئی اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج شهرستان نور به عملکرد تیم‌های نظارتی هم اشاره و یادآور شد: بازدید‌های سرزده را هم با مسؤولان شهرستان از اصناف داشتیم تا بتوانیم در این زمینه علاوه بر حل مشکل اصناف بر تسریع کاهش بیماری موثر باشیم.

اسدی در ادامه با بیان اینکه مازندران در پیک سوم کرونا قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که مردم بار دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجدی گرفتن این بیماری برای قطع  زنجیره انتقال کرونا کمک کار ما باشند.

فرمانده بسیج شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود به اهدای بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی هم اشاره و اعلام کرد: در مرحله هشتم کمک‌های مومنانه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته اسدی  بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در ماه‌های اخیر توسط بسیجیان تولید  و بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول