اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رایزنی برای بازگشایی اماکن ورزشی بازی‌های آبی

رئیس هیأت پزشکی ورزشی کشور گفت: به صورتی کلی پیشنهاداتی را برای بازگشایی اماکن ورزش‌های آبی در شهرهای که وضعیت مناسب‌تری به لحاظ کاهش کرونا دارند، ارائه دادیم.

رایزنی برای بازگشایی اماکن ورزشی بازی‌های آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،غلامرضا نوروزی ظهر امروز در حاشیه حضور در دفتر هیأت پزشکی ورزشی استان مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آمار ورزشکاران مبتلا به کرونا کشور اظهار کرد: اطلاعات خاصی در اختیار نداریم.

وی در ارتباط با بازگشایی امکان ورزشی کشور بعد از بهبود وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: به صورت کلی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

رئیس فدراسیون هیأت پزشکی ورزشی کشور اضافه کرد: به صورتی کلی پیشنهاداتی را برای بازگشایی اماکن ورزش‌های آبی در شهرهای که وضعیت مناسب‌تری به لحاظ کاهش  کرونا دارند، ارائه دادیم.

وی ادامه داد: رایزنی‌ها در این ارتباط در حال انجام است و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت‌های عالیه در صورت صلاحدید ستاد کرونا کشور این اماکن بازگشایی شود.

رئیس فدراسیون هیأت پزشکی ورزشی کشور درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با دوپینگ، بیان کرد: اقدامات مقابله با دوپینگ مختص وضعیت کرونایی نیست و در همه ایام باید انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰ ـ ۲۱ حساسیت‌ها برای مقابله با دوپینگ با افزایش تعداد تست‌های دوپینگ مواجه هستیم.

نوروزی اضافه کرد: در ارتباط با دوپینگ خود ورزشکاران به عنوان مصرف کننده، خودشان مسؤول هستند و باید پاسخگوی آنچه استفاده می‌کنند باشند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول