اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساخت ۴۰ خانه محروم در دهه فجر محمودآباد

فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان اشاره و کرد و گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی امسال ۴۰ خانه مددجویی توسط بسیج سازندگی ساخته و تحویل می‌شود.

ساخت ۴۰ خانه محروم در دهه فجر محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب که در سالن فرمانداری محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اماو شهدا با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شود، گفت: دهه فجر، دهه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: برگزاری یادواره شهدا، مراسم رژه خودرویی، پویش نذر خون و مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌ها است.

فرمانده بسیج محمودآباد به اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان هم اشاره و  اضافه کرد: با همکاری کمیته امداد، امسال ۴۰ خانه مددجویی توسط بسیج سازندگی ساخته و تحویل می‌شود. 

وی در پایان به ترویج مکتب انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی،برنامه‌های  ایام‌الله دهه فجر در فضای مجازی برای نسل جوان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول