اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح کماکان برقرار است/ جریمه 13 هزار خودرو متخلف

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استمرار کنترل و اعمال قانون خودروهایی که از ساعت 21 تا 4 صبح تردد غیرضرور دارند، گفت: تاکنون 13 هزار و 201 خودرو متخلف در این راستا جریمه 200 هزار تومانی شده‌اند.

محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح کماکان برقرار است/ جریمه 13 هزار خودرو متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی رازانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای آذرماه تا پایان دی‌ماه که محدودیت‌های تردد اعمال شد تعداد 70 نفر از پرسنل نیروی انتظامی در 38 نقطه استان استقرار داشتند و به صورت جدی رفت‌وآمدها را کنترل می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمینه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح تعداد 13 هزار و 201 خودرو در سطح استان مشمول جریمه 200 هزار تومانی شدند.

وی تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان نیز تعداد هشت هزار و 211 خودرو که مسافرت غیر ضروری داشتند به استان مبدا بازگشت داده شدند و تعداد یک هزار و 600 خودرو متخلف جریمه 500هزارتومانی و 898 خودرو شامل جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رازانی اضافه کرد: در بحث نظارت بر اصناف نیز در این ایام اعمال محدودیت‌ها با توجه به رنگ‌بندی هر شهرستان تعداد 5 هزار و 554 مورد بازدید مشترک پلیس امنیت عمومی با سایر نهادهای نظارتی صورت گرفت که در این راستا برای 2 هزار و 591 واحد اخطاریه کتبی صادر و 196 مورد پلمب شدند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز با توجه به مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا، کنترل و اعمال قانون خودروهای که بین ساعت 9 شب تا چهار صبح تردد غیرضروری دارند با قوت استمرار دارد که لازم است برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول