اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| یلی: آرزویم این است که بتوانم در المپیک بازی کنم

پشت خط زن ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تنها آرزوی من در روز تولدم این است که بتوانم در مسابقات المپیک بازی کنم.

لیگ برتر والیبال| یلی: آرزویم این است که بتوانم در المپیک بازی کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پوریا یلی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهرداری قزوین در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: خوشبختانه در روز تولدم توانستیم بازی خوبی انجام داده و به پیروزی برسیم. خیلی خوشحالم که در روز تولدم این اتفا رخ داده است.

وی ادامه داد: تنها آروزیم این است که بتوانم در المپیک بازی کنم. امیدوارم المپیک برگزار شود، من هم برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شوم و در نهایت بتوانم عملکرد خوبی در تیم ملی داشته باشم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

پشت خط زن ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در نیم فصل اول کمی با سایر بازیکنان ناهماهنگ بودم، اما در نیم فصل دوم از نظر بدنی و هماهنگی به شرایط خوبی رسیدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم و در پلی آف حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول