اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| نفرزاده: در ست سوم با چند اشتباه ساده نتیجه را واگذار کردیم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: در ست سوم بازی مقابل سپاهان خوب به بازی برگشتیم، اما چند اشتباه موجب شد تا بازنده شویم.

لیگ برتر والیبال| نفرزاده: در ست سوم با چند اشتباه ساده نتیجه را واگذار کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد نفرزاده پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال آذرباتری مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می گویم. در ست های اول و دوم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: سپاهان غیر از پاسور از سایر بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. گاهی پزشکی، پاسور اصلی سپاهانی ها به آنها کمک کرد که مانع از پیروزی ما شود. اگر پزشکی به میدان نمی آمد شاید در چند ست ما به پیروزی می رسیدیم. 

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: در ست سوم سپاهان بازی را خوب شروع کرد. ما هم خوب برگشتیم، اما در امتیازهای پایانی اشتباهاتی داشتیم که به سود حریف شد. این اشتباهات به دلیل کم تجربگی شاگردانم است. با وجود اینکه 3 بر صفر باختیم، اما شاگردانم تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول