اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمیدی:فولاد با نکونام روزهای روشنی دارد/ بعضی موسفیدکرده‌های خوزستان چشم دیدن تیم را ندارند

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فوتبال ایران به نمایشی که فولاد ارایه می‌کند احترام می‌گذارد اما برخی موسفیدکرده‌های فوتبال استان چشم دیدن این تیم را ندارند.

حمیدی:فولاد با نکونام روزهای روشنی دارد/ بعضی موسفیدکرده‌های خوزستان چشم دیدن تیم را ندارند

لفته حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار فولاد برابر پرسپولیس گفت: خوبی بازی مقابل تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس این است که همه مردم ایران این بازی‌ها را می‌بینند و روز دوشنبه همه دیدند که فولاد چه تیم قابل احترامی است.

وی افزود: بازی برابر پرسپولیس آن هم در استادیوم آزادی کار خیلی سختی است اما فولاد در بیشتر دقایق مدافع عنوان قهرمانی را تحت تاثیر قرار داده بود و موقعیت‌هایی که ایجاد کرد بیشتر از حریف بود و تنها تفاوتی که بین دو تیم وجود داشت استفاده حداکثری بازیکنان پرسپولیس از چند موقعیت معدود بود. 

او با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در این بازی گفت: حواشی این بازی از وقتی استارت خورد که زاهدی‌فر برای فولاد پنالتی گرفت. من هم قبول دارم که داور در آن صحنه اشتباه کرد اما رفتارهای کنعانی‌زادگان حاشیه‌ها را شروع کرد وگرنه دیدید که فولادی‌ها با وجود دو اشتباه محرز داور در دو صحنه‌ای که منجر به گل‌های پرسپولیس شد سر و صدایی به پا نکردند.

حمیدی با انتقاد از برخی افراد که با مصاحبه‌هایشان بر روی فولاد فشار وارد می‌کنند گفت: برایم عجیب است که چطور برخی به راحتی حرف از قهرمانی فولاد می‌زنند. آنقدر که این افراد برای قهرمانی فولاد «باید باید» می‌کنند پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس از مدعی بودن تیم‌شان صحبت نمی‌کنند.

او با اشاره به صحبت‌های باقری‌نیا و سیاوش بختیاری‌زاده گفت: اولا باید بگویم با تمام احترامی که برای این افراد قائل هستم اما اینها دیگر پیشکسوت فوتبال خوزستان نیستند. این‌ها مو سفید کرده فوتبال استان هستند و نه پیشکسوت.

وی ادامه داد: اکنون پیشکسوت ما هستیم و افرادی مثل باقری‌نیا و سیاوش بختیاری‌زاده موسفید کرده هستند و باید اجازه بدهند چرخ فوتبال استان با ایده‌های تازه و نه ایده‌های بیست سال پیش بچرخد. دیگر هر چه برای فوتبال خوزستان کرده‌اند یا نکرده‌اند کافی است. فشاری که هم بی جهت از سوی این افراد بر روی تیم فولاد برای کسب قهرمانی ایجاد می‌شود بی دلیل است و خودشان هم این را می‌دانند و این حرفها غیر از اینکه به تیم ضربه می‌زند هیچ منفعتی برای فولاد ندارد.

بازیکن سابق فولاد خوزستان اظهار داشت: همه فوتبال ایران برای فولاد و نمایشی که ارایه می‌کند احترام قایل است. شما عملکرد فولاد را با تیمی مثل تراکتور مقایسه کنید. تراکتور برای سه چهار بازیکن تیمش به اندازه کل بازیکنان فولاد پول خرج کرده اما دیدید که در تبریز به چه شکلی به استقلال باخت و جالب اینکه فولاد در اهواز استقلال را برد و در اصفهان با سپاهان مساوی کرد اما یکسری از این مو سفیدان فوتبال خوزستان چشمشان را روی این نتایج و عملکرد خوب می‌بینند و فقط انتقاد می‌کنند.  

حمیدی افزود: باید کل فوتبال خوزستان از فولاد حمایت کند چرا که با کادر فنی مدیریتی و بازیکنانی که دارد می‌تواند مثل فصل قبل برای فوتبال خوزستان آبروداری کند. قطعا با حضور نکونام و کادرفنی جوانش که سابقه فوتبالی کاملا مشخص و روشنی دارند این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام گرفته از سوی بختیاری‌زاده و باقری‌نیا ادامه داد: واقعا آدم حرف‌هایی را می‌شنوند که تعجب می‌کند. تعجب همه ما در فوتبال خوزستان از این حرفها به این خاطر است که این موسفید کرده‌ها بر اساس چه متر و معیاری از قهرمانی فولاد صحبت می‌کنند در حالی که گذشته و سابقه خود این موسفیدکرده‌ها در مربیگری مشخص است. فکر نمی‌کنم که گذشته‌شان را فراموش کرده باشند. اگر آنها نمی‌خواهند نتایج تیم‌های گذشته‌ و نتایجی که کسب کردند را به یاد بیاورند اما مردم فوتبالدوست خوزستان خوب به یاد دارند که چه نتایجی رقم زدند. 

حمیدی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان یکی از بازیکنان سابق و مربیان فعلی فوتبال ایران قضیه جادوگر در لیگ برتر را تایید می‌کنید یا خیر گفت: من با بعضی از بازیکنان فولاد که صحبت می‌کنم آنها تایید می‌کنند که چند سال پیش این قضیه و با مربیگری برخی افراد وجود داشته و الان هم به نظرم این موضوع کماکان در لیگ برتر وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول