اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت اعتماد مردم به سرمایه گذاری در بورس را از بین برد/ وزارت راه متخصص ناراضی کردن مردم است

نماینده کاشمر در مجلس با بیان اینکه دولت متخصص ناراضی کردن مردم است، گفت: دولت علاوه بر اینکه سرمایه‌های مالی مردم را از بین برد اعتماد آنان به سرمایه گذاری در بورس را هم از بین برد.

دولت اعتماد مردم به سرمایه گذاری در بورس را از بین برد/ وزارت راه متخصص ناراضی کردن مردم است

حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: درباره تصمیم‌های غلط دولت در زمینه بورس، قوه قضائیه پیگیری کند چه کسانی در اواخر مردادماه خروار خروار سهام خود را فروختند و با پول مردم جیب خود را پر کردند.

وی با تاکید بر اینکه دولت غیر از اینکه سرمایه های مالی مردم را از بین برد، اعتماد مردم را به سرمایه گذاری در بورس که در واقع سرمایه گذاری در حاکمیت و نظام است را نیز از بین برد، افزود: دلالان با روابط ناسالم و رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد، خرید سهام پالایش یکم را تضمین و تبلیغ کرد، افزود: چه کسانی زیان سهامداران را جبران می‌کنند؟ آیا این زیان قابل جبران است؟ سهامدارانی که سهام عرضه اولیه دولت را با تبلیغ و تضمین شما خریدند.

نیک بین با تاکید بر اینکه باید صدای مردم باشم، عنوان کرد: شما که نمی توانید به قول خود عمل کنید، غلط کردید که قول دادید! سرمایه هایی مردم را از بین بردید. بارها و بارها با تصمیمات غلط خود انقلاب را تا لبه پرتگاه سقوط کشاندید. این مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری که واردات واکسن های خارجی و واکسن کواکس کرونا را ممنوع اعلام فرمودند، 8 سال مدیریت اجرایی کشور را برعهده داشته و مشاوران عمیق، دقیق و متخصصی دارند، افزود: مقام معظم رهبری دیده بان انقلاب بوده و طی 40 سال بحران های زیادی را در مقاطع زمانی مختلف مدیریت کرده اند. ایشان که می فرمایند با گرگ رفاقت نکنید، می دانند که گرگ برای دریدن می آید.

نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد که در زمینه دارو و کالاهای اساسی تحریم هستیم، اما واردات واکسن تحریم نیست!؟

وی با بیان اینکه هزینه عوارض بزرگراه ها که خدمات ویژه ای ندارند، چندبرابر شده است. عوارضی مشهد- باغچه روزانه بیش از 200 میلیون تومان درآمد دارد که براساس محاسبات انجام شده طی 30 ماه تمام هزینه های پروژه بازگردانده شده است گفت: وزارت راه و شهرسازی باید درخصوص عملکرد خود توضیحاتی ارائه کند، شما متخصص ناراضی کردن مردم با مدیریت غلط و نابخرد خود هستید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول