اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش معاون وزیر ورزش به وضعیت رسول پناه و حضور بهاروند در انتخابات

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد رسول پناه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد.

واکنش معاون وزیر ورزش به وضعیت رسول پناه و حضور بهاروند در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی در مراسم کمک مومنانه ‌فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد اینکه امروز مراسم رونمایی از لباس پاورلیفتینگ بانوان بوده، اما وزارت ورزش گفته که برگزار نشود، گفت: این موضوع را از نصیرزاده سوال کنید. من برای مراسم کمک مومنانه آمده بودم. البته اگر هماهنگ شده حتما برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا وزارت در مورد فیلمی که از رسول پناه منتشر شده بود، تصمیمی گرفته است یا خیر، گفت: ما در این زمینه تذکرات لازم را به باشگاه دادیم و آنها پیگیری می‌کنند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش در مورد اینکه رسول پناه همچنان در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، گفت: در این مورد هیات مدیره تصمیم می‌گیرد و در حوزه ما نیست.

احمدی در مورد اینکه بهاروند بازنشسته است و باز هم در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کند، عنوان کرد: اگر قانونی مصوب شده ، موارد استثناء هم مشخص می‌شود و همه چیز طبق قانون خواهد بود.

وی در مورد اعضای هیات رئیسه که در پرونده ویلموتس نقش داشتند و دوباره وارد انتخابات شده‌اند، گفت: اگر منع قانونی وجود داشته باشد، باید اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول