اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی مدعی خنثی کردن هزار عملیات حماس در کرانه باختری شد

دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی، حماس را تهدیدی اصلی برای این رژیم در کرانه باختری خواند و مدعی خنثی کردن هزار عملیات این جنبش فلسطینی در دو سال اخیر شد.

رژیم صهیونیستی مدعی خنثی کردن هزار عملیات حماس در کرانه باختری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شین بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) دوشنبه شب (دیشب) مدعی شد که حماس تلاش‌های زیادی را برای اجرای عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهد.

شین‌بت در گزارش سالانه خود مدعی شد، در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ حدود ۱۰۰۰ عملیات حماس در کرانه باختری را خنثی کرده است.

دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی افزود: حماس همچنان تهدیدی اصلی برای امنیت اسرائیل در کرانه باختری به شمار می‌رود.

شین‎بت درباره نوار غزه هم گفت، حماس همچنان دنبال تقویت قدرت و توسعه توان عملیاتی خود است به نحوی که تهدید اصلی در سال‌های اخیر، در قدرت نظامی حماس در نوار غزه و تلاش بی وقفه آن برای انجام عملیات در کرانه باختری نهفته است.

دستگاه‌ جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه جنبش جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را تهدیدی دیگر در کرانه باختری خواند و افزود، ارتش و شین‌بت تلاش‌های زیادی برای از بین بردن زیرساخت‌های این جنبش در کرانه باختری انجام می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در سال ۲۰۲۰، ۴۳۰ عملیات و در سال ۲۰۱۹، ۵۶۳ عملیات در کرانه باختری خنثی شده است. در میان عملیات‌هایی که در سال گذشته میلادی خنثی شده ۲۸۳ تیراندازی، ۷۰ عملیات با سلاح سرد، ۱۰ عملیات زیرگیری، ۶۲ عملیات کاشت بمب و ۵ عملیات ربایش دیده می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده، در سال ۲۰۲۰ ، ۵۶ عملیات و در سال ۲۰۱۹، ۵۹ عملیات در کرانه باختری و قدس انجام شده که منجر به دو شهرک‌نشین و یک نظامی صهیونیستی و زخمی شدن ۴۶ نفر دیگر شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول