اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

واگذاری عرصه‌های ملی در شهرستان نور زیر ذره‌بین دادستان/ هشدار جدی کریمی به نهادهای خدمات‌رسان

دادستان مرکز مازندران از اراضی واگذار شده شهرستان نور بازدید کرد و هشدار داد چنانچه ساخت و ساز و اخذ خدمات در عرصه‌های خارج از بافت و اراضی کشاورزی مورد تایید و حمایت و ارائه خدمات آب و برق و گاز قرار گیرد با آن دستگاه و مدیر مربوطه متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

واگذاری عرصه‌های ملی در شهرستان نور زیر ذره‌بین دادستان/ هشدار جدی کریمی به نهادهای خدمات‌رسان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی دادستان مرکز استان امروز در بازدید از اراضی ۱۰۰ هکتاری روستای کراتکتی معروف به کشت و صنعت آبادیه، اراضی ۴۰۰ هکتاری بهدشت و نهالستان ۶۰ هکتاری چمستان  طی گفت‌وگویی اظهار کرد: این بازدید در پی گزارش‌های دریافتی به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال درباره برخی از واگذاری‌ها در حوزه عرصه‌های ملی و بررسی چگونگی این واگذاری‌ها، وجود برخی ابهامات و انحرافات در واگذاری، اجرای طرح و تغییر کاربری اراضی ملی که با هدف کشاورزی و زراعت واگذار شد، صورت گرفته است.

وی بر عزم جدی شورای حفظ حقوق بیت‌المال و دستگاه قضا در برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت‌المال و دادستانی با شخص و اشخاصی در هر رده و مسؤولیتی که کوتاهی را مرتکب و بر اثر آن چنانچه حقوق ‌بیت‌المال و مردم تضییع شد به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ تعارفی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی نخواهد داشت.

کریمی همچنین با هشدار جدی به دهیاران و شوراهای روستاها و دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: چنانچه ساخت و ساز و اخذ خدمات در عرصه‌های خارج از بافت و اراضی کشاورزی مورد تایید و حمایت و ارائه خدمات آب و برق و گاز قرار گیرد با  آن دستگاه و مدیر مربوطه متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول