اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فروزان: بازیکنان پرسپولیس باید چند کارت قرمز می‌گرفتند/ آنها با وقت تلف کردن پیروز شدند

دروازه‌بان تیم فولاد گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس به دلیل وقت تلف کردن و اعتراض باید چند کارت قرمز می‌گرفتند.

فروزان:  بازیکنان  پرسپولیس باید چند کارت قرمز می‌گرفتند/ آنها با وقت تلف کردن پیروز شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان در پایان دیدار تیم فولاد و پرسپولیس در خصوص ناراحتی‌اش بعد از دریافت گل دوم اظهار داشت: امروز حق تیم ما برد بود باید در این بازی پیروز می‌شدیم و آنها بدون موقعیت 2 گل به ما زدند. یک بار در نیمه اول به هجده‌قدم‌مان آمدند و یک بار هم در نیمه دوم و دیگر موقعیتی خلق نکردند.

وی افزود: البته ما به اتفاقات دیگر باختیم؛ یک بازیکن می‌تواند پنج دقیقه وقت بازی را به دلیل اعتراض و دعوا بگیرد. بازیکنان  پرسپولیس باید چند کارت قرمز می‌گرفتند. اصلاً بحث کری‌خواندن نیست و اینگونه نیست به خاطر سابقه‌ام این حرف‌ها را بزنم و پرسپولیس تیم قابل احترامی است.

فروزان خاطرنشان کرد: پنج تعویض ما انجام دادیم و پنج تعویض آنها و کلی زمان به خاطر اعتراض‌ها تلف شد. ولی باید 5 دقیقه وقت اضافه گرفته شود؟ ما در همان زمان تلف شده فرصت برای گل زدن داشتیم ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم و یک فرصت هم در دقایق پایانی از دست‌مان رفت و شانس با ما یار نبود.

دروازه‌بان تیم فولاد در خصوص هم‌رنگی لباس مربیان تیم  پرسپولیس و بازیکنان فولاد عنوان کرد: گل‌محمدی لباس مشکی پوشیده بود و بازیکنان‌مان با او قاطی می‌کردند و وقتی به او تذکر دادند که عوض کند گفت هرچه خودم تصمیم بگیرم است. ما در این بازی با بدشانسی از جمله مسائل داوری و وقت تلف کردن بازی را باختیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول