اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان

در سالروز شهادت محمدرضا محمدحسنی کم سن‌ترین شهید کوهبنان که در منطقه شلمچه به شهادت رسید، جمعی از جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان ورزش کوهبنان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا، ضمن عطرافشانی، با آنان تجدید عهد و پیمان کردند.

عطرافشانی مزار کوچکترین شهید کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همایش دوچرخه سواری همگانی از  پارک آزادی تا امام‌زاده سلیمانشاه توسط کانون بسیج ورزشکاران شهرستان کوهبنان به مناسبت سالگرد شهادت شهید ورزشکار نوجوان شهید محمدرضا محمدحسنی و با همکاری هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، هیات ورزش‌های همگانی، هیات دوچرخه سواری و پایگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

دوچرخه‌سواران با حضور در کنار قبور مطهر و منور شهیدان با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم منصور جعفری رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های شهرستان کوهبنان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمام اقشار جامعه با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب برای دفاع از مرزهای عزت و شرف کشور به جبهه‌های جنگ شتافتند.

 وی خاطر نشان کرد: در آن دوران ماندگار تعدادی از ورزشکاران کوهبنانی به شهادت رسیدند که در حال حاضر در شهرستان ۱۶ شهید ورزشکار داریم.

رئیس تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های کوهبنان بیان داشت: طی سالیان گذشته تلاش شده تا مسابقات و جام‌های ورزشی به نام و یاد شهدای ورزشکار در شهرستان برگزار شود تا قشر جوان و نوجوان با ورزشکاران شهرستان بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت نوجوان و کم سن‌ترین شهید کوهبنان که در منطقه شلمچه به شهادت رسید، جمعی از جوانان و نوجوانان در معیت پیشکسوتان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با آنان تجدید عهد و پیمان کردند که تا آخرین قطره خون خود در کنار ولایت و رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول