اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف نظر مجلس درباره اجرای ناقص قانون یارانه معیشتی توسط دولت را اعلام خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پس از مذاکراتی که درباره نحوه اجرای قانون تأمین کالاهای اساسی با رئیس مجلس داشتیم مقرر شد ایشان و نمایندگان مجلس در این زمینه به نظری جامع رسیده و آن را اعلام کنند.

قالیباف نظر مجلس درباره اجرای ناقص قانون یارانه معیشتی توسط دولت را اعلام خواهد کرد

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم اجرای صحیح قانون تأمین کالاهای اساسی (یارانه معیشتی) اظهار داشت: متأسفانه دولت در این راستا به درستی قانون را اجرا نکرده است.

وی افزود: ما اخیراً صحبتی با رئیس مجلس در این خصوص داشتیم که البته نظر آقای قالیباف هم این بود که این قانون به درستی اجرا نمی‌شود و در صحن علنی مجلس هم این موارد را بیان کرد.

محمودوند ادامه داد: پس از مذاکراتی که در خصوص نحوه اجرای قانون تأمین کالاهای اساسی با رئیس مجلس داشتیم مقرر شد آقای قالیباف و نمایندگان مجلس در این زمینه به نظری جامع رسیده و آن را اعلام کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: بارها این نکته را ذکر کرده‌ایم که اگر دولت نمی‌خواهد مجلس در این زمینه قدمی بردارد و یا احیاناً حس می کند این موضوع به نام مجلس تمام خواهد شد ما حتی پیشنهاد دادیم خود دولت بسته معیشتی مردم را تأمین کند چرا که اعتقاد ما این است این قانون به هر شکل باید اجرا شده و کمک‌حال مردم به ویژه قشر کم درآمد جامعه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول