اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آرد در روستاهای آذربایجان غربی از ابتدای سال تاکنون

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۵ هزار و ۲۹۰ تن آرد روستایی و خبازی در سطح روستا‌های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی، بین روستائیان و نانوایی های روستایی استان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آرد در روستاهای آذربایجان غربی از ابتدای سال تاکنون

شهریار حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۲۹۰ تن آرد روستایی و خبازی در سطح روستا‌های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی،  بین روستائیان و نانوایی های روستایی استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این میزان آرد توزیعی از طریق اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی سراسر استان با نظارت اداره بازرگانی سازمان توزیع شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی افزود: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد می‌کند و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند و آرد را به موقع و با قیمت مصوب دولتی به دست مصرف کننده می‌رساند.

حیدری ادامه داد: این سازمان در راستای اهداف حمایتی خود در سنوات گذشته اقدام به ایجاد و راه اندازی بیش از ۱۵ واحد تولیدی نان توسط تعاونی‌های روستایی در سطح روستا‌های استان کرده است.

وی با بیان اینکه دفاع از حقوق تولیدکنندگان بخش کشاورزی از مهم‌ترین وظایف سازمان تعاون روستایی است، گفت: نان پخته شده در واحد‌های مذکور مطابق با استاندارد‌های بهداشتی و با کیفیت قابل قبول در حد نیاز مصرف کنندگان هر منطقه تولید و مازاد ان نیز دراختیار روستا‌های همجوار نیز قرار داده می‌شود.

گفتنی است، از آبان ماه سال جاری وظیفه توزیع آرد روستایی و عشایری به شرکت حمل ونقل آبادان بار واگذار شده است و در حال حاضر توزیع به صورت مستمر توسط شرکت مذکور صورت می گیرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول