اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ملکوتی خواه: تیم‌های لیگی به بازیکنان تکواندوی بانوان ارزش بیشتری بدهند

بازیکن تیم تکواندوی فتح صدر البرز گفت: امیدوارم خود را در بازی‌های لیگ ثابت کنم و دوباره به تیم ملی تکواندو بانوان دعوت شوم.

ملکوتی خواه: تیم‌های لیگی به بازیکنان تکواندوی بانوان ارزش بیشتری بدهند

مریم ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری لیگ تکواندوی بانوان، اظهار داشت: به خاطر بیماری کرونا یک سال تکواندکاران مسابقات نداده بودند، بازی‌های برخی از بچه‌ها تغییر کرده است. در تمرینات باید اشکالات خود را تا برگزاری لیگ برطرف کنیم. همچنین یک سال زحمت کشیدم و سعی دارم جواب تلاش‌هایم را ببینم. امیدوارم خود را در بازی‌های لیگ ثابت کنم و دوباره به تیم ملی تکواندو بانوان دعوت شوم.

تکواندو کار وزن 49- کیلوگرم صدر فتح البرز خصوص قراردادهای تکواندوکاران بانوان در لیگ گفت: ورزشکار برای یک روز مسابقه‌ی لیگ، دو ماه تمام تمرین می‌کند. پس ارزش دارد تا برای زحماتی که متحمل می‌شود، یک قرارداد خوبی مالی ببندد. اکثر بچه‌ها برای شرکت در تمرینات تیم، از مسیرهای دور به سالن تمرین می‌آیند. با اینکه یک روز در لیگ رقابت خواهیم کرد ولی نباید قراردادهای  لیگ پایین باشد. 

 وی ادامه داد: تیم‌های لیگی باید بیشتر به بازیکنان بانوان ارزش بدهند. تیم فتح صدر البرز نسبت به سایر باشگاه‌ها بیشتر به تکواندو بانوان اهمیت می‌دهد و قراردادهای خوبی منعقد می‌کند.

ملکوتی‌خواه خاطرنشان کرد: برخی از تکواندوکاران بانوان شکایت دارند که مبالغ قراردادهای کم است ولی بهتر از سالهای گذشته است که هیچ پولی به دختران تکواندوکار نمی‌دادند. امیدوارم با این شرایط خوبی که برای تیم‌ها حاضر در لیگ تکواندو بانوان ایجاد شده، حامیان مالی و اسپانسرها برای حضور در لیگ پا پیش بگذارند تا ارزش قراردادهای مالی دختران و پسران در لیگ تکواندو برابری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول