اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هوشیاری و آمادگی‌ عملیاتی «یگان ویژه» برای خنثی سازی توطئه معاندان

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با هوشیاری و آمادگی عملیاتی هرگونه توطئه از سوی بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنیم.

هوشیاری و آمادگی‌ عملیاتی «یگان ویژه» برای خنثی سازی توطئه معاندان

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "حسن کرمی" در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، اظهارداشت: راهبرد یگان ویژه در مقابله با تهدیدات دشمنان، بازدارنده است و با هوشیاری و آمادگی عملیاتی هر گونه توطئه از سوی بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رعایت نظم و انضباط در دین مبین اسلام، بیان کرد: رعایت نظم و انضباط در تمام امور نظامی تاثیر مستقیم دارد و ما باید به‌ عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه به این امر توجه ویژه داشته باشیم و آن را یک وظیفه مهم تلقی کنیم تا در ماموریت ها نیز موفق‌ تر عمل کنیم.

سردار کرمی با اشاره به رویکرد اجتماعی یگان های ویژه ناجا، اظهار کرد: وجه تمایز پلیس ایران اسلامی با سایر کشورهای دنیا، داشتن روحیه انقلابی، اخلاق مداری و تعهد کاری است که در این راستا فرماندهان باید الگوی سایر کارکنان زیرمجموعه و عامل تقویت کننده این مهم باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر آموزش‌های نوین و کاربردی، تصریح کرد: آموزش‌ ها باید متناسب با نوع تهدیدات باشد و از این‌رو آموزش‌ ها در یگان ویژه بر سه محور اصلی آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی استوار است.

سردار کرمی ادامه داد: نتیجه این آموزش‌ها و آمادگی‌ها در ماموریت ها نمود پیدا خواهد کرد چراکه یک واحد ویژه و واکنش سریع باید از هر نظر ویژه باشد که این از طرفی موجب احساس امنیت و آرامش خاطر مردم و از طرفی موجب تضعیف روحیه دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از کارکنان پلیس ویژه به جهت شرکت داوطلبانه و خودجوش در طرح‌ های مواسات و کمک‌ های مؤمنانه خاطرنشان کرد: مفتخریم که امروز نیروی انتظامی هم با جهاد با جان خود در امنیت مردم ایران اسلامی تا مرز شهادت پیش می رود و از طرفی هم، جهاد با مال به وسیله کارکنان پلیس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول