اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم شد

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد.

امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت حسین گودرزی درباره وضعیت استخدام منابع انسانی در مدارس حوزه انتخابیه، گفت: امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی در مدارس مشمول فراهم شد و این مسئله می‌تواند در حوزه ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار نیز امری مهم تلقی شود.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس آخرین پیگیری‌های به عمل آمده و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش استان لرستان امکان بکارگیری نیروی خدمات نظافتی و نگهبانی مدارس مشمول از طریق شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با رعایت ساز و کار قانونی فراهم شد.

گودرزی یادآورشد: لازم به توضیح می‌باشد که منابع مورد نیاز این طرح از محل سرانه واریزی مدارس شامل کمک‌های دولتی و جلب مشارکت‌های مردمی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول