اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تخصیص تسهیلات 75 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تخصیص تسهیلات ویژه 75 میلون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده خبر داد.

تخصیص تسهیلات 75 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و پست بانک به امضا رسید، مقرر شد تعداد 3400 دستگاه تاکسی فرسوده با مشارکت پست بانک در کل کشور نوسازی شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، سهم شهر قزوین برای نوسازی تاکسی های فرسوده 43 دستگاه تاکسی تعیین شده و 50 میلیون تومان وام با کارمزد 9 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به مالکین این گونه تاکسی ها پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با نظر مساعد هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی و شهردار علاوه بر این وام، یک وام 25 میلیون تومانی نیز توسط سازمان تاکسیرانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به مالکین پیکان های فرسوده برای جمع آوری هر چه سریع تر این تاکسی ها پرداخت خواهد شد و تعداد 43 دستگاه تاکسی نیز به 50 دستگاه افزایش یافته است.

عرشیان یادآور شد: در پی نشست های متعدد برگزار شده بین سازمان تاکسیرانی و پست بانک، در خصوص مساعدت در نحوه و تعداد تضامین و تسهیل در بهره مندی رانندگان تاکسی دارای شرایط نوسازی بحث و تبادل نظر گردید و بر همین اساس، اولویت نوسازی در مرحله اول با تاکسی های پیکان برنامه ریزی شده و با توجه به محدودیت زمانی و محدودیت در تعداد، امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم سهمیه اختصاص یافته برای ناوگان تاکسیرانی قزوین را تحقق بخشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: به منظور حمایت از رانندگان تاکسی شهر قزوین به دنبال این هدف هستیم که سهمیه تحقق یافته برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر قزوین را به 100 دستگاه ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول