اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آزادی زندانی مهریه میلیاردی با کمک خیران پاوه پس از ۵ سال حبس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد اورامانات، از آزادی زندانی مهریه که در قبال مهریه یک میلیاردی به زندان افتاده بود پس از پنج سال با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان به همت خیران در شهرستان پاوه خبر داد.

آزادی زندانی مهریه میلیاردی با  کمک خیران پاوه پس از ۵ سال حبس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افرادی که به دلیل دیه، بدهی، مهریه و جرایم غیرعمد در سلول‌های زندان‌ها به امید آزادی نشسته‌اند، چشم آنان به گذشت و کمک خیرین است و همین موضوع در بین خانواده‌های آن‌ها نیز واضح و روشن است و در این بین در پاوه و اورمانات انجمن حمایت از زندانیان پای در میدان عمل گذاشته است و به همت مردم مهربان و سخاوتمند پاوه و همراهی مسئولان قضایی اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد اورامانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آزادی یکی از زندانیان جرائم غیرعمد زندان شهرستان پاوه، اظهار داشت: این فرد به مدت پنج سال بدلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان بود که با تدبیر انجمن و همت خیرین و همراهی دادستان زمینه آزادی این زندانی فراهم و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

جلیل علیزاده افزود: این زندانی بدلیل عدم بضاعت مالی حتی قادر نشد از تسهیلات بدون بهره ستاد دیه و کمک‌های بلاعوض این ستاد استفاده کند تا همچنان در زندان باقی بماند.

وی تصریح کرد: این وضعیت موجب شد تا انجمن به موضوع ورود کند و با کمک و سخاوت مردم و به خصوص آقایان رئوف دانشمهر و منصور سبحانی و تلاش برای توافق طرفین این زندانی که در قبال مهریه یک میلیاردی به زندان افتاده بود با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان آزاد شود.

علیزاده در پایان از همراهی صحرایی، دادستان پاوه در پروسه آزادی این زندانی قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول