اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان پس از باخت در فینال سوپرکاپ: بارسلونا به زمان احتیاج دارد

سرمربی بارسلونا پس از شکست در فینال سوپرکاپ در خصوص اخراج مسی، داوری و آینده بارسلونا صبحت کرد و اظهار داشت: ما به زمان نیاز داریم.

کومان پس از باخت در فینال سوپرکاپ: بارسلونا به زمان احتیاج دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در فینال سوپرکاپ اسپانیا بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و جام را از دست داد.

کومان پس از باخت گفت: بازی نزدیکی بود، ما در نیمه دوم کمی پیشرفت کردیم و بهتر بازی کردیم. در نیمه اول توپ‌های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم به محوطه آنها نزدیک شویم. ما 2 بار از حریف پیش افتادیم، اما هر 2 بار با گلزنی بیلبائو همراه شد و ما نتوانستیم از نتیجه حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: ما ناراحت و ناامید هستیم. زمان زیادی البته برای حسرت خوردن نداریم. در این مسابقه چند اتفاق مثبت در تیم ما رخ داد اما باید در چند زمینه پیشرفت کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت:‌ عقیده ندارم که این باخت یک عقب گرد برای ما حساب می‌شود. پیروزی و قهرمانی مشخصاً اتفاق خوبی بود ولی ما می‌توانیم در مسیر درست قرار گیریم. ما به زمان احتیاج داریم و برخی بازیکنان ما باید در چنین مسابقاتی تجربه کسب کنند.

کومان در انتها گفت: بهتر است در خصوص داوری هم صحبت نکنم! من متوجه نشدم که چرا مسی اخراج شد. نمی دانم چند خطا بود که روی مسی انجام شد. او می‌خواست بازیکنان حریف را دریبل بزند ولی نمی‌شد. او را ببخشم؟ باید صحنه را دوباره ببینم.

وی در خصوص مصدومیت مسی در پیش از مسابقه سوپرکاپ اسانیا ادامه داد: پس از این همه سال، لئو می‌داند که چه زمانی می‌تواند بازی کند یا خیر. او تصمیم گرفت که در این بازی حضور داشته باشد و من هم او را در ترکیب اصلی قرار دادم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول