اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایان هفته‌ای سرد و زمستانی در انتظار مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای نخست بهمن ماه ۹۹ با تقویت و نفوذ سامانه سرد بارشی بارش برف و باران و کاهش دما در شمال پیش‌بینی می‌شود.

پایان هفته‌ای سرد و زمستانی در انتظار مازندران

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: فردا با شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما هستیم که در دامنه‌ها و ارتفاعات همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز سه‌شنبه آخرین روز دی ماه با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و کاهش نسبی دما در اسمان استان هستیم.

اسدی تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای نخست بهمن ماه ۹۹ با تقویت و نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم بارش‌ها در آسمان مازندران تشدید شود و همچنین دمای هوا نیز به‌صورت محسوس کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و دامنه‌های استان به‌صورت برف خواهد بود، اضافه کرد: بارش در مناطق جلگه‌ای به‌صورت مخلوط برف و باران خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران با اعلام اینکه روز جمعه این سامانه از آسمان استان خارج می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل هفته آینده با توجه به آسمانی صاف شاهد شب‌هایی سرد و یخبندان در استان خواهیم بود.

اسدی یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی توصیه ما به باغداران، کشاورزان و گلخانه‌داران این است تمهیدات لازم را در این زمینه بیندیشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول