اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لزوم استفاده از ویدئو چک در لیگ والیبال نشسته کشور

رییس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: امیدوارم روزی صادر کننده تجهیزات و امکانات این رشته در سراسر دنیا باشیم.

لزوم استفاده از ویدئو چک در لیگ والیبال نشسته کشور

مهدی آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اینکه آیا امکان استفاده از سیستم بازبینی ویدیویی در لیگ والیبال نشسته وجود دارد، اظهار داشت: هنوز از سیستم ویدیو چک استفاده نمی‌کنیم ولی در سازمان لیگ تدابیری خواهیم اندیشید که به احتمال زیاد بتوانیم در آینده از این سیستم استفاده کنیم. تیم والیبال نشسته ایران همیشه در مسابقات قهرمانی جهان و پارالمپیک مدعی است و باید در استفاده از تجهیزات به روز دنیا پیشگام باشیم. بهترین تیم‌های دنیا هم چنین لیگی را حتی در این شرایط برگزار نمی‌کنند.

رییس سازمان لیگ والیبال نشسته افزود: نسبت به سال‌های گذشته، کیفیت مسابقات لیگ بالاتر رفته است. خیلی خوشحالیم که از این پشتیبانی، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بهره‌مند شود و مقام‌ها و عنوان‌های خودشان را حفظ کنند.

آشوری با اشاره به اینکه در لیگ والیبال نشسته کشورمان از امکانات و تجهیزات ایرانی استفاده می‌کنیم، خاطر نشان کرد: تجهیزات زیادی از تولید کنندگان داخلی در برگزاری لیگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح پایه‌های کنونی تور والیبال نشسته در کشورمان ساخته می‌شود که به صورت شکیلی از آن استفاده کردیم. چند عدد از این پایه‌ها را هم به استان‌های مختلف داده‌ایم. امیدوارم روزی بتوانیم صادر کننده تجهیزات در سراسر دنیا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول