اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امام جمعه قم: عزاداران فاطمی از مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت کنند

امام جمعه در پیامی خطاب به مردم شریف استان قم، سوگواران فاطمی(س) مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: عزاداران عزیز فاطمی(س) باید در موضوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) از توصیه های ستاد ملی کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده تبعیت کنند.

امام جمعه قم: عزاداران فاطمی از مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله سعیدی آمده است: در ایام سوگواری ام ابیهاء، نخستین شهیده راه ولایت و الگوی شیعیان، حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد هستیم که مردم مسلمان و خداجوی شهرکریمه اهل بیت(س) یکپارچه سوگوار همسر وفادار مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب هستند.

در این پیام تصریح شده است: بدون تردید سیره اهل بیت علیهم السلام و سفارش اولای ایشان، رعایت حقوق مردم در قالب واژه ارزشمند حق الناس بوده است و در این روزهای سخت که شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان هستیم معنی و مفهوم این مقوله جلوه بیشتری پیدا می کند.

در این پیام تاکید شده است: بر همین مبناست که عزاداران عزیز فاطمی(س) می بایست در موضوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) از توصیه های ستاد ملی کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده تبعیت کرده و ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی نسبت به اقامه عزای حضرت فاطمه زهراء (س) اقدام کنند که آسیبی به سلامت مردم نرسد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب به سهم خود شهادت بزرگ بانوی طاهره اسلام(س) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و به همه دلداگان خط نورانی اهل بیت(ع) در جوار حضرت فاطمه معصومه (س) تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی قبولی عزاداری مردم شریف استان قم را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول