اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف تجهیزات فنی بیت‌کوئین میلیاردی در سیمرغ تا دستگیری آنی قاتل فراری در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف تجهیزات فنی و متعلقات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال خبر داد. 

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف تجهیزات فنی بیت‌کوئین میلیاردی در سیمرغ تا دستگیری آنی قاتل فراری در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ طی گفت‌وگویی از کشف تجهیزات فنی و متعلقات تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: به‌منظورجلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی طرح تشدید مبارزه با قاچاق در دستورکارپلیس آگاهی شهرستان سیمرغ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی شرکتی که اعضای آن اقدام به راه‌اندازی و بهره‌برداری از دستگاه تولید ارز دیجیتال کرده بود را شناسایی کردند.

اسدی با اشاره به هماهنگی قضایی و دستگیری دو قاچاقچی دستگاه بیت کویین افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از منزل شخصی و شرکت متعلق به متهمان دستگیر شده ۷۶ دستگاه ماینر،۱۹ دستگاه پاور، چهار دستگاه سوئیچ ، چهار دستگاه خنک‌کننده را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش نهایی کالای کشف شده قاچاق را حدود ۹ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی که موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود ممنوع بوده و با کسانی که از این طریق در واقع به مردم و نظام خیانت می کنند به جد برخورد می‌شود.

*دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت در محمودآباد 

در ادامه سرهنگ  محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری قاتل فراری کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب خبرم خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد در پی وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح گرم، پس از حضور در صحنه جرم موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات و اقدامات به‌موقع و هوشمندانه پلیسی، متهم را کمتر از دو ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

حسین زاده با بیان اعتراف متهم به جرم خود در بازجویی های فنی پلیسی به دلیل اختلاف مالی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

*انهدام یک شرکت هرمی در عباس آباد 

همچنین سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از انهدام یک شرکت بزرگ هرمی با دستگیری ۱۸ نفر از اعضای این شرکت خبر داد و بیان کرد:  ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت حرمی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی شرکت هرمی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی عباس آباد پس از هماهنگی قضایی ۱۸ نفر از اعضای این شرکت را در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

عبدی با اشاره به کشف تعدادی کتاب و جزوه آموزشی جهت جذب جوانان خاطرنشان کرد: این شرکت هرمی با وعده کاریابی در شهرهای شمال کشور اقدام به جذب اعضا و آموزش آن‌ها جهت اعمال غیر قانونی از سراسر کشور می‌کردند، ماموران انتظامی عباس آباد متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول