اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مؤمنین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سربلند شدند/ آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد به‌موقع بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مؤمنین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا سربلند بیرون آمدند.

مؤمنین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سربلند شدند/ آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد به‌موقع بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه‌های اولین نمازجمعه بیرجند در سال جاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته به موقع و حکیمانه فرمودند "برجام برای ما مسئله نیست بلکه باید تحریم ها برداشته شود" و مجلس شورای اسلامی نیز مصوبه خوبی داشت و دولت را موظف کرد.

وی افزود: با وجود اینکه افرادی سازش کردند و در برابر دشمن کوتاه آمدند اما بعد از تجربه تلخ و آموزنده برجام، غنی سازی ۲۰ درصد شروع شد که به‌موقع بود.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: افرادی که دشمن را بزک کرده و او را  وقیح کردند، می‌بینند که دشمن امروز دچار مرگ تدریجی شده است.

عبادی عنوان کرد: امروز بشر مظلوم است و نظام مقدس جمهوری اسلامی است دفاع از کیان انسان و اسلام را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه لازم است دستورهای بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت شود اضافه کرد: امیدواریم همانطور که ویروس کرونا را پشت سر می‌گذاریم، ویروس های بدتر از کرونا یعنی استکبار را پشت سر بگذاریم و برای گام دوم انقلاب در شرایط کشور، منطقه و بین‌المللی تغییراتی انجام و زمینه برای ظهور امام زمان(عج) حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: مؤمنین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا سربلند بیرون آمدند.

عبادی با بیان اینکه اگر زندگی انسان از اندیشه الهی ساخته شده باشد، تمام آن عبادت است، تصریح کرد: در بینش الهی، تمام امور با نظم در جای خودش قرار دارد و وسیله رسیدن به کمال است.

وی افزود: افرادی که راه انبیا را رفتند و کمالات را به دست آوردند، کم نیستند.

گفتنی است برگزاری نمازجمعه در شهر بیرجند از اسفندماه سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا دچار وفقه شده بود که امروز پس از ۱۰ ماه و اولین بار در سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول