اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد و گفت: برای این واحدهای مسکن روستایی ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح 326 واحد مسکن روستایی همزمان با دهه فجر در  ملایر

داوود سوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه امسال همزمان با دهه فجر پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد اظهار کرد: برای این پروژه‌ها بیش از ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از افتتاح ۳۲۶ واحد مسکن روستایی به صورت همزمان در دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برای این واحدهای مسکن روستایی ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با اشاره به افتتاح چهار پروژه عمرانی بنیاد مسکن ملایر همزمان با دهه فجر تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث  پل بزرگ روستای گنبد با عنوان پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح آسفالت روستای فیروز در فاز دوم و افتتاح آسفالت روستاهای علی‌آباد دمق و سیاه چغا است.

وی با بیان اینکه برای این تعداد پروژه عمرانی مبلغ ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: تاکنون ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان ملایر پایان کار دریافت کرده‌اند و ۱۷ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

سوری با اشاره به بهسازی روستاهای شهرستان تصریح کرد: امسال ۸ میلیارد تومان از منابع مختلف با حمایت مسئولان در زمینه بهسازی روستاها مصوب شده که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده و امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرستان و نمایندگان شاهد تخصیص مابقی این میزان اعتبار باشیم.

وی با اشاره به سهمیه مقاوم‌سازی واحدهای مسکن شهرستان در سال جاری تصریح کرد: در این زمینه ۵۵۰ فقره به بانک معرفی شده و ۲۰۰ مورد نیز به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

 انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول