اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع 20 هزار کمک مومنانه در شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید19 بالای 20 هزار بسته حمایتی در قالب کمک های مؤمنانه بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه در سطح شهرستان بناب توزیع شده است.

توزیع 20 هزار کمک مومنانه در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یحیی حیدری در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب که با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و بسیجیان شهرستان بناب ترتیب یافت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و خیران به خاطر نقش فعال و مؤثر در امر کمک‌های مردمی، از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل درمانی شهرستان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی، سپس از تشکیل صندوق ذخیره بسیجیان در شهرستان بناب خبرداد و گفت: این صندوق فعلاً 300 عضو دارد و تاکنون توانسته بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق برای اجرای طرح پ‌های زودبازده و کوچک کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب همچنین از آغاز صدور کارت ایثارگری در سطح شهرستان خبرداد و افزود: متأسفانه جمعی از ایثارگران ما شرایط مناسبی ندارند و نباید رزمنده‌ای که 50 ماه حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته فرزندش دستفروشی کند.

حیدری گفت: از این رو از مجلس و دولت انتظار داریم در راستای اجرایی شدن کارت ایثارگری نیز قدم‌های اساسی را بردارند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین راه مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت صادقانه به مردم است؛ اظهار کرد: باید با ارائه خدمت صادقانه در ادارات به مردم جلوی نارضایتی‌ها را بگیریم و مانع سوءاستفاده مخالفان نظام شویم.

در این نشست، نامه بزازبنابی رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با قرائت بیانیه مجمع بسیج شهرستان  از مسوولان خواستار عملیاتی شدن این مطالب شدند.

در این بیانیه آمده است: برخی مسوولان در گفتار، رفتار و عمل از اشرافی‌گری و چشم و هم‌چشمی در مال‌اندوزی که اهداف انقلاب منافات دارد و در تناقض است، برائت جسته و توجه ویژه‌ای به محرومان که ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند، داشته باشند و از بیان سخنانی که با عمل شان در تناقض است و باعث دلزدگی و تغییر نگرش مردم به نظام و انقلاب است، بپرهیزند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فضای مجازی در شهرستان آمده است: ستاد ویژه‌ای با نام«ستاد فضای مجازی شهرستانی» تشکیل و نسبت به رصد آن و پاسخ به شبهات که اکثراً با تغذیه غلط جامعه و مردم و خصوصاً جوانان را به بیراهه کشیده و باعث یأس و ناامیدی و بی‌اعتمادی و افزایش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق شده و حیثیت و آبروی اشخاص و آحاد مردم و مسوولان را خدشه‌دار نموده و بعضاً جبران‌ناپذیر است، اقدام اساسی صورت گیرد.

توجه ویژه در انتصاب مدیران جوان در عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری از شور و نشاط جوانان انقلابی و قدرت و خلاقیت علمی و معنوی و انگیزه آنها برای تغییر و اصلاح و به کارگیری جوانان عزیز در تمام عرصه‌ها خواست قلبی مجمع در این بیانیه است.

انتهای پیام/60004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول