اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دیدار فرمانده سپاه و فرمانده ستاد کرونا تهران با مادر شهید عسگری در اسلامشهر

فرمانده سپاه سیدالشهداء و فرمانده سپاه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده حشمت‌اله عسگری با مادر و اعضای خانواده این شهید دیدار کردند.

دیدار فرمانده سپاه و فرمانده ستاد کرونا تهران با مادر شهید عسگری در اسلامشهر

به  گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران به همراه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان، ظهر امروز با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده حشمت اله عسگری با مادر و اعضای خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر زالی در این دیدار با تبریک رجعت پیکر شهید عسگری، اظهار کرد: ایثار و شجاعت شهدای دوران دفاع مقدس الگویی برای مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با کرونا است.

وی افزود: امروز افتخار بزرگی نصیب بنده شد تا به دیدار و پابوسی مادر شهیدی برسم که ،بیش از ۳۳ سال چشم انتظار بازگشت فرزندش بود، این مادر الگو و اسوه و صبر و شکیبایی برای ما است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به وجود بالغ بر ۵۰ شهید مدافع سلامت استان تهران، تأکید کرد: شهدای دوران دفاع مقدس با نثار خون و جان خود از تمامیت ارضی و سرزمین خود دفاع کردند و امروز مدافعان سلامت در تلاش هستند با ایثار و فداکاری و تلاش شبانه‌روزی جان هموطنان خود را از این بلای بیولوژیک نجات دهند؛ امروز جبهه جدیدی در عرصه دفاع سلامت هموطنان و حفظ ارزش‌های اسلامی و جهادی و انقلابی حاصل شده است. 

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه  حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران نیز در این دیدار بیان کرد: شهدا با ایثار و فداکاری جان خود را برای دفاع از انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی نثار کردند و عزت و سربلندی امروز اسلام و انقلاب به برکت خون شهدا به دست آمده و بر همه ما واجب است قدردان خون پاک شهدا و حفظ شان و منزلت و احترام خانواده آن‌ها باشیم. 

وی با قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، صبر و تحمل خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت مادران و خانواده‌های شهدا امروز الگویی برای استقامت در برابر مشکلات، در عرصه‌های مختلف که با بهره گیری از آن می‌توان بر مسائل و مشکلات غلبه کرد، شده است.

به گزارش فارس، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اهدای لوح و تابلو یادبود از سردار سلیمانی و قطعه‌ای از فرش بارگاه منور امام رضا(ع) از مادر شهید تازه تفحص شده حشمت اله عسگری تجلیل کردند. 

شهید حشمت اله عسگری که در اول فرودین سال ۱۳۴۸ دیده به جهان گشود، در فروردین ماه ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده، پس از گذشت ۳۳ سال پیکرش پیکر مطهرش با انجام آزمایش DNA شناسایی شده، که قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اسلامشهر تشییع و در جوار پدرش در گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع)  آرام گیرد. 

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول