اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل سیلیکون متال بروجرد نیازمند اعتبار است/ بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی شهر

استاندار لرستان گفت: امروز از پروژه سیلیکون متال بروجرد که توسط شرکت فرتاک در حال انجام نیز است نیز بازدید به عمل آوردیم در این پروژه بخش خصوصی با سرمایه خود باعث پیشرفت 70 درصدی این طرح‌شده و در حال حاضر برای تکمیل آن نیازمند تسهیلات است.

تکمیل سیلیکون متال بروجرد نیازمند اعتبار است/ بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سید موسی خادمی عصر امروز در پایان سفر یک‌روزه خود به این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به همراه مسئولان شهرستان از چندین پروژه در حال اجرا بازدید و چند پروژه مهم را نیز افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های افتتاح‌شده در این سفر کتابخانه مرکزی بروجرد است، افزود: این کتابخانه یازده سال قبل کلنگ‌زنی شده بود و امروز پس از دو سال پیگیری مسئولان استان این پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار لرستان بیان کرد: امروز از پروژه سیلیکون متال بروجرد که توسط شرکت فرتاک در حال انجام نیز است نیز بازدید به عمل آوردیم در این پروژه بخش خصوصی با سرمایه خود باعث پیشرفت 70 درصدی این طرح‌شده و در حال حاضر برای تکمیل آن نیازمند تسهیلات است.

خادمی با اشاره به اینکه به دنبال در اختیار قرار دادن تسهیلات به این پروژه هستیم، تصریح کرد: افتتاح این پروژه باعث ایجاد یک هزار فرصت شغلی در لرستان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع تفریحی تجاری دیپلمات سنتر بروجرد یکی از مهم‌ترین پروژه گردشگری استان است  که تا به امروز 400 میلیارد تومان در آن هزینه شده است و بیش از 70 درصد این مجموعه نیز در حال حاضر فعال است.

استاندار لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: برای تکمیل این پروژه 150 میلیارد تومان نیاز است و دولت برای تکمیل آن از سرمایه‌گذار حمایت می‌کند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول