اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئول فلسطینی: کشورهای عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی کردند، تحریم شوند

نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تأکید کرد عادی‌سازان از نظر دیپلماتیک، اقتصادی و سیاسی تحریم و هر گونه عادی‌سازی جرم‌انگاری شود.

مسئول فلسطینی: کشورهای عربی که روابط خود را با اسرائیل عادی کردند، تحریم شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «احمد بحر» از رهبران جنبش حماس و نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تأکید کرد که این مجلس برای کمک به قدس و مسجد الاقصی بر حمایت، ایستادگی و جسارت ملت فلسطین حساب باز کرده است.

بحر گفت که توافقهای عادی‌سازی برخی از رژیمهای عربی با رژیم صهیونیستی، خنجر ناجوانمردانه‌ای در قلب قدس و فلسطین بود و این توافقات و ائتلافهای راهبردی و هماهنگی با مواضع و سیاستهای صهیونیستها، دریچه‌ای برای از بین بردن مسئله فلسطین و پایان بخشیدن به حقوق و اصول ملی این کشور است.

پایگاه خبری العهد به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد، وظیفه ملی، تاریخی و انسانی این است که عادی‌سازان از نظر دیپلماتیک، اقتصادی و سیاسی تحریم و هر گونه عادی‌سازی جرم‌انگاری شود.

وی از پارلمانهای عربی خواست که سریعتر قوانینی تصویب کنند که عادی‌سازی، جرم‌انگاری شود و در حمایت از قدس و فلسطین و باری رساندن به قدس باشد.

بحر ضمن استقبال از تلاشهای داخلی در فلسطین برای اتحاد و برگزاری انتخابات، تصریح کرد، اتحاد در مواضع گروههای فلسطینی، پایان بخشیدن به اختلافات و تدوین راهبرد ملی واحد مبنی بر جرم‌انگاری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه، دریچه اصلی کمک به قدس، مقابله با عادیسازی و شکست معامله قرن است.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول