اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحشد الشعبی: لیست‌ سیاه آمریکا، فرماندهان مبارزه با تروریسم را هدف قرار می‌دهد

سازمان الحشد الشعبی عراق، قرار دادن اسامی فرماندهان این سازمان در لیست‌ سیاه آمریکا را ادامه خصومت این کشور با کسانی دانست که در حذف داعش در منطقه نقش داشتند.

الحشد الشعبی: لیست‌ سیاه آمریکا، فرماندهان مبارزه با تروریسم را هدف قرار می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی عراق به اقدام آمریکا در قرار دادن نام جانشین رئیس این سازمان در لیست سیاه واکنش نشان داد.

اداره اطلاع رسانی این سازمان در واکنش به این اقدام در حساب توییتری خود نوشت: «الحشد الشعبی قرار گرفتن نام "ابوفدک المحمداوی" در لیست سیاه [آمریکا را]  به این فرمانده شجاع تبریک می‌گوید؛ لیستی که فرماندهان پیروزی را هدف قرار داده و همچنان همه فرماندهانی که در نابودی تروریسم جهانی نقش داشتند، هدف قرار می‌دهد».


شهید سردار سلیمانی و محمداوی


محمداوی (سمت راست)


شهید المهندس و المحمداوی

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب نام محمداوی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد. ابوفدک المحمداوی بعد از شهادت «ابومهدی المهندس»، جانشین سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی در حمله ترویستی آمریکا به همراه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، به عنوان جانشین شهید مهندس انتخاب شد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا طی هفته گذشته فالح الفیاض، رئیس این سازمان را نیز در لیست تروریستی خود قرار داد که واکنش دولت و جریان‌های سیاسی عراق را در پی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول