اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| شهنازی: چرا صداوسیما بازی ما را پخش نکرد؟

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: نمی دانم چرا صداوسیما بازی امروز ما را پخش نکرد.

لیگ برتر والیبال| شهنازی: چرا صداوسیما بازی ما را پخش نکرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: چه دلیلی دارد بازی به این زیبایی را صداوسیما پخش نکند؟ می خواهم دلیل این اتفاق را بدانم. اگر دنبال خدمت به مردم هستیم چه خدمتی بالاتر از اینکه در شرایط کرونا این بازی جذاب را به صورت مستقیم پخش کنیم؟

وی ادامه داد: چرا باید برای پخش مسابقات مان پول بدهیم؟ مگر صداوسیما برای مردم نیست پس چه دلیلی دارد این بازی را پخش نمی کنند؟ پولی که صداوسیما از تبلیغات می گیرد کجا می رود؟ مردم دو روز است که از من تقاضا می کنند که این موضوع را پیگیری کنم. مردم حق دارند در شرایط کرونا بهترین امکانات را داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازی باکیفیتی بود و به هر دو تیم تبریک می گویم. هر دو تیم از بازی زیبا لذت بردند. به شاگردانم تبریک می گویم چون نشان دادند که روز به روز بهتر می شوند. امروز پاسور اصلی خود را نداشتیم و یک دریافت کننده ما هم علائمی داشت و با وجود اینکه تستش منفی بود از حضور وی استفاده نکردیم.

شهنازی خاطرنشان کرد: این وظیفه انسانی ما است که این شرایط را درک کنیم. نباید بابت کاری که کردیم بر سر کسی منت بگذاریم. همه ما وقتی علائمی در بازیکنی می بینیم نباید به او میدان بدهیم تا سایر تیم ها دچار مشکل نشوند. تیمی مثل سیرجان که قهرمان نیم فصل شده یعنی تیم خوبی است و تغییر و تحولی نداشت، اما ما تغییرات زیادی داشتیم.

وی افزود: تیم بزرگی را شکست دادیم و باید خوشحال باشیم، اما ما هم تیم بزرگی هستیم. در آینده شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد، چون به شاگردانم ایمان دارم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای ما رخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول