اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کربکندی: شروط هیات مدیره به سرمربی ابلاغ شد/ از حمایت رضایی دریغ نمی‌کنیم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از ابلاغ شروط همکاری به رحمان رضایی خبر داد.

کربکندی: شروط هیات مدیره به سرمربی ابلاغ شد/ از حمایت رضایی دریغ نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول کربکندی در خصوص خروجی جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پیرو جلسه روز گذشته، صدرصد فوتبالی بود. در این جلسه یک سری از مصوبات هیات مدیره به رحمان رضایی ابلاغ گردید.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: در این جلسه شرایط ادامه همکاری باشگاه با سرمربی تیم فوتبال برای پنج بازی آتی تیم ذوب آهن درلیگ برتر به ایشان ابلاغ گردید طبق مصوبه هیات مدیره چنانچه ایشان در ۵بازی آینده ۱۵امتیاز کسب کند علاوه بر پاداش ویژه در سمت خود تاپایان فصل تثبیت خواهد شد و چنانچه در این پنج بازی ۱۱امتیاز کسب کند بحث تغییر سرمربی فعلا از دستور کار هیات مدیره خارج خواهد شد.

سخنگوی ذوب‌آهن با بیان این که اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواندحداقل ۱۱امتیاز بدست بیاورد با او قطع همکاری می‌شود، گفت: بدیهی است طی بازیهای مذکور به روال گذشته، از هر گونه حمایتی از وی اعم از جذب هر بازیکنی که مد نظرش باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات لازم را کما فی‌السابق در اختیارش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول