محسن هاشمی: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده
رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای دستگیری شهردار منطقه ۲ گفت: شهردار منطقه ۲ به دادگاه احضار شده است.
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفتوگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره ماجرای دستگیری شهردار منطقه ۲ تهران گفت: بر اساس پیگیریهایی که من انجام دادهام خبر دستگیری صحیح نیست. وی افزود: ماجرا در حد احضار بوده و جزییاتی در مورد علت این موضوع هنوز به دستمان نرسیده است. به گزارش فارس، برخی منابع خبر از دستگیری حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ به همراه معاون سابقش طی صبح امروز در منطقه ۲۱ خبر دادهاند. انتهای پیام/
17:17 - 24 دی 1399