اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی مهرام: نتیجه روی تابلو گویای نزدیکی مسابقه نبود/ برای برد بازی می‌کنیم نه اختلاف امتیاز

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: نتیجه روی تابلو یک مقدار کاذب بود و گویای نزدیکی بازی نبود.

سرمربی مهرام: نتیجه روی تابلو گویای نزدیکی مسابقه نبود/ برای برد بازی می‌کنیم نه اختلاف امتیاز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی آرزومندی پس از برتری مهرام مقابل شیمیدر در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: بازی سخت و پر برخوردی بود و به نظرم نتیجه روی تابلو گویای نزدیکی این دیدار نبود و روی یک اتفاق ثبت شد. واقعا اگر نتیجه را دنبال نمی‌کردید همانطور که دیدید بازی بسیار جذاب و نزدیک بود. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کرده و‌ پیروز شویم.

وی در واکنش به این موضوع که مهرام کار را در کوارتر سوم تمام کرد و انگیزه ای برای شیمیدر نماند، گفت: از نظر من اینطور نبود و تیم شیمیدر تا آخرین لحظه تلاش کرد. فارغ از نتیجه بازی باکیفیتی بود. ما به اختلاف امتیاز مقابل چنین تیم‌هایی فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال برد هستیم.

سرمربی مهرام در مورد درخشش سلیمانی نیز گفت: با وجود اینکه او از روی نیمکت آمد بسیار خوب بازی کرد،  اما از نظر من همه بازیکنان ما خوب بودند.

وی درباره داوری بازی عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت و واقعا ما سعی می‌کنیم در راستای حمایت از داوران محترم تا حد امکان اعتراض نکنیم. بدنه داوری ما جوان است و برای اینکه کیفیت رشد کند باید حمایت کرد. شخصا سعی می‌کنم اعتراض نکنم.

آرزومندی درباره مسابقات گروه الف نیز گفت: دور رفت تمام شد و تیم‌هایی چون گرگان، اکسون، مشهد و نفت تیم‌های خوبی هستند که به همین دلیل رقابت‌ در گروه الف نزدیک‌تر است. تقریبا همه بازی‌ها را می‌بینم تا برای مرحله بعد آماده شویم. البته بیشتر خوشحال هستم که با وجود محدودیت‌ها لیگ خوب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول