اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازدید ۲ معاون وزیر از اردوی تیراندازی

۲ معاون وزیر ورزش امروز از اردوی تیراندازی بازدید کردند.

بازدید ۲ معاون وزیر از اردوی تیراندازی

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به همراه مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان با حضور در محل تمرینات المپین های کشورمان با مربیان و ورزشکاران دیدار و از نزدیک روند تمرینات تیراندازان را مشاهده کردند.

در این بازدید علی نژاد و مهین فرهادی زاد با حضور در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی، از نزدیک نظاره‌گر فعالیت‌های این رشته بودند.

آنها در ادامه با حضور در محل تمرین المپین های کشورمان، با ورزشکاران و مربیان رشته های تفنگ و تپانچه دیدار و دقایقی با تیراندازان به گفتگو پرداختند.

علی نژاد با اشاره به فعالیت های ورزشکاران رشته اهداف پروازی گفت: فدراسیون تیراندازی با مهیا کردن شرایط رشته اهداف پروازی و با انگیزه ای که در بین این ورزشکاران وجود دارد می تواند به موفقیت های خوبی دست یابد.

وی افزود: رشته های تفنگ و تپانچه هم جذابیت خوبی دارد و تیراندازان این ماده ها نیز با آرامش و همدلی می توانند با قدرت به اهداف خود و کسب مدال المپیک برسند.

همچنین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز با ابراز خرسندی از شرایط کنونی ورزشکاران، عنوان کرد: امیدوارم تیراندازان با برنامه ریزی و تجربیات مربیان بتوانند به قله های موفقیت این رشته و کسب نخستین مدال المپیک برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

در پایان هم نشستی با حضور معاونین وزیر ورزش و علی دادگر رئیس، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی برگزار و موارد مهم برای ادامه پرقدرت تر مسیر باقیمانده تا المپیک بررسی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول