اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران به‌دلیل شرایط خاص کرونایی نیازمند صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، مردم را به صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق دعوت کرد و گفت: مازندران به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا نیازمند توجه بیشتر است و شایسته نیست به‌دلیل کمبود گاز و قطع برق و آب، برای مردم و مراکز درمانی مشکلی ایجاد شود.

مازندران به‌دلیل شرایط خاص کرونایی نیازمند صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران و مدیران حوزه‌های برق، آب و گاز استان با بیان اینکه سوخت اصلی نیروگاه‌های تولید برق، سوخت گاز است، اظهار کرد: افت فشار گاز باعث قطع برق‌رسانی می‌شود پس صرفه‌جویی مصرف برق و گاز، ضروری است.

وی با بیان اینکه بار روانی ابتلا به کرونا باعث افزایش مصرف گاز شده است، تصریح کرد: قطع گاز و برق باعث آسیب جدی به مراکز صنعتی و تولیدی می‌شود

رازجویان با بیان اینکه حدود ۴۸ درصد از مصارف برق و حدود ۷۵ درصد از مصارف گاز در استان مربوط به مصرف خانگی است، گفت: کمبود گاز، باعث عدم تولید برق کافی و در نهایت اختلال آب‌رسانی به منازل و ایجاد نارضایتی را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خطاب به فرمانداران و شهرداران تاکید کرد: روشنایی سطح شهر و بیلبورد‌ها در زمانی که تردد شبانه ممنوع است، مدیریت شود و به حداقل برسد.

این مسؤول همچنین ضمن دعوت دستگاه‌های اجرایی به صرفه‌جویی مصرف انرژی، ادامه داد: اهمیت موضوع کمبود انرژی توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه به مردم منعکس شود تا با یک همراهی و همکاری همه‌جانبه از این بحران عبور کنیم. 

وی گفت: در فصل زمستان، افزایش فشار گاز ارسالی به استان مازندران ضروری است، مازندران به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا نیازمند توجه بیشتر است پس شایسته نیست به‌دلیل کمبود گاز و قطع برق و آب ، برای مردم و مراکز درمانی مشکلی ایجاد شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول