اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| باقرزاده: لزومی نمی‌بینم در هر بازی با تمام توان بازی کنیم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: به عنوان سرمربی، لزومی نمی‌بینم که در هر بازی با تمام توان بازی کنیم.

لیگ برتر والیبال| باقرزاده: لزومی نمی‌بینم در هر بازی با تمام توان بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف باقرزاده پس از پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال هورسان مقابل خاتم اردکان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. فکر می کنم ما تنها تیمی هستیم که تعداد پیروزی‌های ۵ سته ما از همه بیشتر باشد؛ چه با تیم‌های بزرگ و چه با تیم‌های همرده خود توانسته‌ایم بازی را ۵ سته کنیم.

وی ادامه داد: 3 بازی ۵ سته را بردیم؛ با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ امسال باید برخی از بازی ها را به عنوان بازی هدف انتخاب کنیم. بازی با خاتم یکی از بازی های هدف بود. در بازی مقابل تیم‌هایی مانند سپاهان که جزو تیم‌های قدرتمند مسابقات به شمار می‌رود نمی‌توان توقع پیروزی داشت به همین دلیل از بازیکنان ذخیره در این بازی استفاده کردیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر خاطرنشان کرد: خوشبختانه رویکردی را تیم هورسان بین منطق و احساس آغاز کرده است؛ منطق می‌گوید در بازی های هدف به پیروزی برسیم و تا کنون در این زمینه موفق بودیم. برخی از هواداران انتظار پیروزی در برابر تیم‌های بزرگ مانند سپاهان و یزد و... را دارند. شاید اگر لیگ مثل سال های گذشته برگزار می شد می توانستیم به این هدف برسیم، اما حالا لزومی نمی بینم که هر بازی با تمام توان بازی کنیم.

باقرزاده ادامه داد: فشردگی مسابقات باعث افزایش تعداد مصدومان شده است و امروز متاسفانه شکیبا را در ست دوم از دست دادیم. لیبروی خوب خود را هم چند هفته است که در ترکیب نداریم. تیم جوانی داریم و خوشبختانه تاکنون انتظارهای ما برآورده شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول