اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| کف‌پوش عوض شد، اما مصدومان بیشتر شدند

با وجود تعویض کف پوش سالن خانه والیبال تعداد مصدومان تیم ها در حال افزایش است.

لیگ برتر والیبال| کف‌پوش عوض شد، اما مصدومان بیشتر شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعتراض های زیاد تیم ها نسبت به شرایط نامناسب کف پوش سالن خانه والیبال تهران، فدراسیون تصمیم گرفت تا کف پوش استانداردی را در این سالن نصب کند تا شاید تعداد مصدومان کاهش پیدا کند. به این ترتیب از هفته نوزدهم به بعد تیم ها روی کف پوش استاندارد فدراسیون جهانی بازی کردند.

تغییر کف پوش تاثیری در کاهش تعداد مصدومان تیم ها نداشت؛ در هفته نوزدهم رضا صفایی، پشت‌خط‌زن تیم والیبال پیکان در سالن فدراسیون از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و مدتی باید دور از میادین باشد. 

امروز هم سایپا در حالی مقابل تیم پیکان قرار گرفت که بهزاد حیدرشاهی، پاسور این تیم دچار آسیب دیدگی شدند و بازی را از دست دادند. سیامک افروزی، پزشک تیم سایپا درخصوص آخرین وضعیت بهزاد حیدرشاهی اظهار داشت: پس از عکسبرداری متوجه شدیم که شکستگی نیست و کشیدگی تاندوم است که در چند هفته آینده مشکل برطرف خواهد شد.

در جریان ست چهارم این بازی، محمدجواد معنوی‌نژاد ستاره ملی پوش سایپا هم دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت؛  البته به نظر می‌رسد که مشکل این بازیکن جدی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول