اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

هم‌نشینی با خودفروختگان عده‌ای را کور و کر کرده است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پی اظهارات اهانت آمیز فائزه هاشمی گفت: عده‌ای بدلیل وابستگی فکری به نظام سلطه و معاندین نظام، واقعیت‌ها را تشخیص نمی‌دهند و با انکار حقایق مدعی هستند که روابط راهبردی مقاومت برای میهن عزیز دستاوردی نداشته است.

هم‌نشینی با خودفروختگان عده‌ای را کور و کر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پی اظهارات اهانت آمیز فائزه هاشمی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و ایادی‌اش برای تسلط بر منطقه و به یغما بردن سرمایه‌های مردم چه نقشه های شومی طراحی و اجرا کردند. لشگرکشی به افغانستان و عراق و ایجاد داعش و حمایت همه جانبه از آنها از جمله این اقدامات مذبوحانه است. آنچه که توانست با این نقشه های شوم مقابله و آنها را بی اثر کند ارتباط مستمر و راهبردی جریان مقاومت در منطقه است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این خصوص می فرمایند: «ایران و سوریه عمق راهبردی یکدیگر هستند و هویت و قدرت جریان مقاومت وابسته به این ارتباط مستمر و راهبردی است». 

بر این اساس دشمنان نخواهند توانست نقشه‌های خود را عملیاتی کنند. متأسفانه عده‌ای بدلیل وابستگی فکری به نظام سلطه و معاندین نظام، واقعیت‌ها را تشخیص نمی‌دهند و با انکار حقایق مدعی هستند که روابط راهبردی مقاومت برای میهن عزیز دستاوردی نداشته است. سخیفانه‌ترین گفتار بی اساس این جماعت شیفته غرب، آرزو و امید بستن آنها به حمایت ترامپ از ادعای پوچ‌شان می‌باشد تا بتوانند با حمایت شیطان بزرگ نور الهی را خاموش کنند. زهی خیال باطل، دین ندارید حداقل آزاد اندیش باشید. لکن هم‌نشینی با خودفروختگان آنها را کور و کر کرده است و سرنوشت ترامپ در انتظار آنها است. 

این انقلاب با حمایت سابقون، رویش‌های جدید و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پرچم مقاومت را تحویل صاحب اصلی آن خواهد داد ان‌شاءالله. 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سیروس صابری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول