اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ماریانو – یوویچ؛ مهاجمان 85 میلیون یورویی رئال با تنها 4 گل زده!

از فصل 2019-2020 ، 2 مهاجم رئال مادرید که 80 میلیون یورو برایشان هزینه‌ شده است، تنها 4 گل به ثمر رسانده‌اند.

ماریانو – یوویچ؛ مهاجمان 85 میلیون یورویی رئال با تنها 4 گل زده!

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از رفتن کریستیانو رونالدو از جمع رئال مادرید مشکل گلزنی تیم کهکشانی‌ها حل نشد و هر مهاجمی که این تیم آمد نتوانست درخشش روزهای گذشته خود را در سانتیاگو عملی کند. نه ادن ازارد که با مصدومیت‌های متوالی از آمادگی دور شد، نه لوکا یوویچ که به عنوان ستاره گلزن بوندس لیگا و لیگ اروپا و نه ماریانو که شماره 7 رونالدو را نیز بر تن کرد.

رئال مادرید برای خرید ماریانو دیاز از لیون و لوکا یوویچ از اینتراخت فرانکفورت 85 میلیون یورو هزینه کرد ولی طی یک فصل و نیم، (آغاز فصل 2019-2020) این 2 بازیکن مجموعاً 4 گل به ثمر رسانده‌اند.

رئال مادرید اکنون در نظر دارد تا این 2 مهاجم را به تیم‌های دیگر بفروشد یا به صورت قرضی واگذار کند. طبق گزارش آ.اس ماریانو دوست ندارد که از جمع زیدان جدا شود و می‌خواهد خودش را اثبات کند.

از طرف دیگر اما لوکا یوویچ خواهان ترک مادرید است و می‌خواهد به صورت قرضی راهی باشگاهی دیگر شود. از میلان به عنوان گزینه‌ اصلی ستاره صربستانی نام می‌برند.

رئال مادرید پس از درخشش «براهیم دیاز»‌ در میلان که به صورت قرضی در این باشگاه بازی می‌کند، می‌خواهد لوکا یوویچ را نیز در زمستان کنونی به سن‌سیرو بفرستد. حضور یوویچ در کنار آنته ربیچ شاید بتواند روزهای درخشان فرانکفورت را برای ستاره صرب زنده کند و این بازیکن 60 میلیون یورویی احیا شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول