اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

سرمربی بسکتبال مهرام: ذهن بازیکنان را برای فشار بالا آماده کرده‌ایم/ در پلی‌آف تیم متفاوتی خواهید دید

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: ما با بسکتبال مدرنی که ارائه می‌کنیم بازی متفاوتی را از مهرام در پلی‌آف خواهد دید.

سرمربی بسکتبال مهرام: ذهن بازیکنان را برای فشار بالا آماده کرده‌ایم/ در پلی‌آف تیم متفاوتی خواهید دید

نیکا بیک‌لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بردی که مهرام این هفته مقابل نامی‌نو داشت، عنوان کرد: بازی سختی داشتیم. با توجه به اینکه دور رفت با اختلاف ۱۰ امتیاز باخته بودیم هدف ما این بود با اختلاف بیشتری ببریم به همین دلیل فشار زیادی روی ما بود.

وی افزود: تمام این مدت تلاش زیادی کردیم و تمرکز ما این بود روی فشار زیاد عکس‌العمل بازیکنان را ببینیم تا ذهن آنها به فشار زیاد عادت کند چرا که هم گروه سختی داریم و هم بازی‌ها در مراحل بعدی سخت‌تر می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام با اشاره به اینکه بازیکنان را از نظر ذهنی برای فشار بالا در مسابقه آماده کرده بودیم، گفت: مهره‌های نامی‌نو را می‌شناختیم. در کوارتر آخر ما توانستیم با حفظ بازیکنان اصلی، انرژی و تمرکزشان بازی را جمع کرده و با اختلافی که مد نظرمان بود ببریم.

بیک‌لیک لی یادآور شد: هدف اصلی ما این بود در دفاع زیر ۶۰ امتیاز گل بخوریم که این اتفاق حاصل شد. در خصوص از دست دادن توپ‌ها برنامه‌ریزی بهتری داشتیم که کمتر از تیم نامی‌نو بود اما از حد مورد نظر ما رد شد که دوست داشتیم کمتر باشد.

وی درباره حضور مربی یونانی و بازیکنان خارجی در مهرام و اینکه چقدر آنها تاثیرگذار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در پست یک بازیکن یونانی و در پست ۵ بازیکن صرب داریم. بازیکن یونانی از ناحیه چهارسر دچار کشیدگی شد و بعد از ۷-۸ دقیقه مجبور شدیم او را از بازی خارج کنیم. بازیکن صرب متمرکز بود و در دفاع به ما کمک می‌کند. البته ما بازیکنان خوب ایرانی هم جذب کردیم. تینا عیسائیان، نجفی، عبدالوند و ... که روی آنها حساب می‌کنیم و نیمکت خوبی داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام اظهار داشت: ما با تحولی که در تیم ایجاد کردیم و با بسکتبال مدرنی که وارد می‌کنیم در بازی‌های پلی‌آف بهتر از آنچه که الان هست، خواهیم بود.

بیک‌لیک لی درباره بازی ۲ هفته آینده، گفت: بازی بعد با نارسینا هست که تیم توانمندی بوده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است به خصوص بازیکن آمریکایی آنها. تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی خوب برای ۲ هفته آینده تیم را به طور کامل و متمرکز داشته باشیم و در این مدت تمرین نقطه ضعف‌ها را از بین ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول